Film i triss !

Vilken gårkväll/natt/dag fullrulle hela tiden med Jennifer, Moa & Lina. Tack för det snyggingar.

Jag har 3 super kul spel på min mobil nu, dom heter Restaurangstory fashionstory och farmstory så sjukt kul.
Nörd ? oja ! haha.

<----- Restaurangstory.



Ikväll blir det film kväll med mamma, mys. Ska kolla på Beck, Levande begrav. Sen har vi hyr två andra filmer som heter Himel är oskyldigt blå och The tourist.




Just det, på fredag åker jag ju till gotland. Så det blir nog inget bloggade från mig den veckan (fre, Lör, Sön v. 28) så du får Enya sköta det helt å hålet. Så idag är det 5 dagar kvar sen dra jag till gotland i en vecka UNDERBART !


Puss på er !

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

nice :)

2011-07-03 @ 21:35:14
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: tovesegnablogg.blogg.se - tove - en tvillingsyster

Jo toppen sj?:D



Ledsen för sent svar. Har vart på landet och inte haft tillgång till internet. Men nu är jag tillbaks! kram.

2011-07-03 @ 23:06:14
URL: http://tovesegnablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0